Біля Дарницького вокзалу може з’явитися нова станція метро

Проект нового Генерального плану Києва передбачає будівництво двох нових гілок метрополітену!

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на Дарниця.org.

Повідомляється, що на містобудівній раді Києва недавно внесли останні зміни в транспортний розділ Генплану столиці. В першу чергу, мова йде про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро від шляхопроводу в Жулянах до вулиці Пухівській на Троєщині, де збираються побудувати електродепо і нову автостанцію.

Перша черга будівництва розрахована на найближчі сім років. Вона включатиме в себе ділянку від вулиці Глибочицької (з пересадкою на станції  «Лук’янівська») до Подолу (з пересадкою на станції «Тараса Шевченка»). Далі метро «протягнуть» до зупинки міської електрички «Троєщина» і по проспекту Маяковського. Друга черга передбачає продовження гілки метро через центр міста в південно-західному напрямку: проспект Перемоги, Севастопольська площа, селище Жуляни.

Також наголошується, що в проекті Генплану згадується і п’ята лінія метрополітену! Її траса остаточно буде визначена при складанні техніко-економічного обгрунтування проекту. Попередньо, вона повинна буде з’єднати площу Шевченка і Дарницький залізничний вокзал та пройти під центральною частиною міста.

Між тим, ще торік повідомлялось, що будівництво метро на Троєщину в Києві може початися в 2018 році, коли остаточно підрахують вартість і терміни будівництва і підпишуть відповідну міжурядову угоду. Поки за попередніми оцінками на проведення робіт знадобиться приблизно 4 роки.

Як зауважив тоді перший заступник голови КМДА Микола Поворозник: «Якби це залежало виключно від Києва, я б сказав, що ми, напевно, почнемо з наступного року. На сьогоднішній день фахівці працюють над документом перед – ТЕО, який дасть можливість більш-менш точно оцінити вартість і терміни будівництва. Після цього має бути укладено міжурядову угоду, яка повинна бути ратифікована парламентом, тоді можна говорити про початок фінансування і будівництво».

Чиновник зазначив, що за попередніми оцінками фахівців будівництво з сьогоднішніми технологіями може тривати близько 48 місяців.
Гроші на будівництво метро на Троєщину повинні бути надані в кредит за міжурядовою угодою між Україною і Китаєм.
«З такими пропозиціями до нас більше ніхто не звертався, це проект в рамках великої програми Китаю «Один пояс – один шлях» – це відродження Шовкового шляху». Вони пропонують досить привабливі умови (2% – за кредитом, 20-річний термін кредиту, співфінансування 85 на 15) на інфраструктурні проекти», – поінформував Микола Поворозник.
Представники китайських інфраструктурних корпорацій висловили зацікавленість у будівництві четвертої гілки метро в Києві ще в кінці березня 2017 року.

19 травня КМДА підписала Меморандум про співпрацю за проектом будівництва четвертої лінії метро в Києві з китайським консорціумом, в який входять компанії China Railway International Group і China Pacific Construction Group.