Біля Дарницького вокзалу може з’явитися нова станція метро

Проект нового Генерального плану Києва передбачає будівництво двох нових гілок метрополітену!

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на Дарниця.org.

Повідомляється, що на містобудівній раді Києва недавно внесли останні зміни в транспортний розділ Генплану столиці. В першу чергу, мова йде про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро від шляхопроводу в Жулянах до вулиці Пухівській на Троєщині, де збираються побудувати електродепо і нову автостанцію.

Перша черга будівництва розрахована на найближчі сім років. Вона включатиме в себе ділянку від вулиці Глибочицької (з пересадкою на станції  «Лук’янівська») до Подолу (з пересадкою на станції «Тараса Шевченка»). Далі метро «протягнуть» до зупинки міської електрички «Троєщина» і по проспекту Маяковського. Друга черга передбачає продовження гілки метро через центр міста в південно-західному напрямку: проспект Перемоги, Севастопольська площа, селище Жуляни.

Також наголошується, що в проекті Генплану згадується і п’ята лінія метрополітену! Її траса остаточно буде визначена при складанні техніко-економічного обгрунтування проекту. Попередньо, вона повинна буде з’єднати площу Шевченка і Дарницький залізничний вокзал та пройти під центральною частиною міста.

Між тим, ще торік повідомлялось, що будівництво метро на Троєщину в Києві може початися в 2018 році, коли остаточно підрахують вартість і терміни будівництва і підпишуть відповідну міжурядову угоду. Поки за попередніми оцінками на проведення робіт знадобиться приблизно 4 роки.

Як зауважив тоді перший заступник голови КМДА Микола Поворозник: «Якби це залежало виключно від Києва, я б сказав, що ми, напевно, почнемо з наступного року. На сьогоднішній день фахівці працюють над документом перед – ТЕО, який дасть можливість більш-менш точно оцінити вартість і терміни будівництва. Після цього має бути укладено міжурядову угоду, яка повинна бути ратифікована парламентом, тоді можна говорити про початок фінансування і будівництво».

Чиновник зазначив, що за попередніми оцінками фахівців будівництво з сьогоднішніми технологіями може тривати близько 48 місяців.
Гроші на будівництво метро на Троєщину повинні бути надані в кредит за міжурядовою угодою між Україною і Китаєм.
«З такими пропозиціями до нас більше ніхто не звертався, це проект в рамках великої програми Китаю «Один пояс – один шлях» – це відродження Шовкового шляху». Вони пропонують досить привабливі умови (2% – за кредитом, 20-річний термін кредиту, співфінансування 85 на 15) на інфраструктурні проекти», – поінформував Микола Поворозник.
Представники китайських інфраструктурних корпорацій висловили зацікавленість у будівництві четвертої гілки метро в Києві ще в кінці березня 2017 року.

19 травня КМДА підписала Меморандум про співпрацю за проектом будівництва четвертої лінії метро в Києві з китайським консорціумом, в який входять компанії China Railway International Group і China Pacific Construction Group.

НОВИНИ РАЙОНІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

новини Баришівського району

новини Білоцерківського району

новини Богуславського району

новини Бородянського району

нновини Бориспільського району

новини Броварського району

новини Васильківського району

новини Володарського району

новини Вишгородського району

новини Згурівського району

новини Фастівського району

новини Іванківського району

новини Кагарликцького району

новини Красятицького району

новини Макарівського району

новини Миронівського району

новини Обухівського району

новини Переяслав-Хмельницького району

новини Рокитнянського району

новини Києво-Святошинського району

новини Сквирського району

новини Ставищенського району

новини Таращанського району

новини Тетіївського району

новини Яготинського району