Борг Києва за електроенергію становить майже 800 мільйонів гривень

Борг столичних споживачів за використану електричну енергію перед ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» на 1 січня 2018 р. становить 781,9 млн грн. 

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на КИЇВЕНЕРГО.

Основними боржниками лишаються підприємства життєзабезпечення міста комунальної форми власності та населення. Так, підприємства житлокомунгоспу, в т. ч. підприємства життєзабезпечення міста, заборгували за електроенергію 270 млн грн. Борг найбільшого боржника ПАТ АК «Київводоканал» на 1 січня 2018 р. становить 104,5 млн грн.

Борг населення Києва за спожиту електричну енергію перед КИЇВЕНЕРГО на 1 січня 2018 р. сягнув 378,6 млн грн. Найбільшими боржниками є споживачі Дарницького, Святошинського та Солом’янського районів – 54,3 млн грн, 43,7 млн грн та 42,3 млн грн відповідно.
Заборгованість державного бюджету з компенсації пільг та субсидій за електропостачання станом на 1 січня 2018 р. сягнула 38,2  млн грн.

КИЇВЕНЕРГО застосовує усі передбачені чинним законодавством методи врегулювання заборгованості за спожиті клієнтами послуги. Cпочатку Компанія повідомляє клієнта про заборгованість. Потім, якщо клієнт не реагує і не погашає заборгованість, згідно з Правилами користування електричною енергією, КИЇВЕНЕРГО припиняє надання послуги. Якщо клієнт не погашає заборгованість протягом 3-х місяців, його справа передається до суду. Після отримання рішення суду Компанія звертається до виконавчої служби із заявою про його примусове виконання. Боржник також вноситься до Єдиного реєстру боржників, що ускладнює в подальшому оформлення угоди про продаж майна клієнтом-боржником. Також виконавчою служби можуть застосовуватися інші обмеження щодо боржників – наприклад, заборона виїзду за кордон тощо.
Нагадаємо, згідно з чинним законодавством, всю вироблену електроенергію Компанія зобов’язана продавати в Оптовий ринок електроенергії, а потім закуповувати необхідну кількість для потреб споживачів. Оператором, через якого здійснюються розрахунки, є ДП «Енергоринок».

КИЇВЕНЕРГО просить своїх клієнтів своєчасно розраховуватися за спожиті послуги та не накопичувати борги за електроенергію. Адже від цього залежить здатність Компанії забезпечити столицю необхідними обсягами електроенергії, а також своєчасність та оперативність проведення ремонтних робіт у випадку аварійних ситуацій.