Чи добудують Дарницький вокзал у 2018 році?

За словами в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Романа Веприцького, комплексну програму реконструкції Дарницького залізничного вузла, яка містить заходи технічного й організаційного характеру, було розроблено після ретельного аналізу показників діяльності вузла за 2016-2017 роки та амортизаційних характеристик місцевої інфраструктури й обладнання. Практична реалізація цієї програми дозволить значно підвищити КПД станції і всіх вузлових підприємств, вивести їх на новий рівень виробничої діяльності та санпобуту, а також надання послуг пасажирам.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на Дарниця.org.

Упродовж 2018 року залізничники планують відремонтувати ряд колій на станції Дарниця та в парку «Ліски», оновити низку стрілочних переводів і гіркових уповільнювачів, модернізувати мережі електроживлення й освітлення, систему гучномовного зв’язку та відеонагляду.

Значні обсяги робіт передбачено і на вузлових підприємствах, насамперед у локомотивному та вагонному депо. Так, на ПТО тепловозів і електровозів модернізують системи підігріву та екіпірування локомотивів мастилами, а в цехах відремонтують зношене електрообладнання, компресори,  верстати та двигуни.

На всіх вузлових підприємствах також виконають капітальні чи поточні ремонти виробничих будівель і споруд – фасадів, покрівель, підвалів та інших приміщень, оновлять комп’ютерну техніку, радіостанції, тощо.
Окремим рядком у програмі реконструкції Дарницького вузла прописане створення належних умов праці та санпобуту залізничників: ремонт душових, туалетів, роздягалень, кімнат приймання їжі, сходових маршів, утеплення приміщень, заміна вікон, а також енергоощадні заходи, зокрема, встановлення приладів обліку та сучасного опалювального обладнання у котельнях.
«У нас комплексний підхід до реконструкції Дарницького вузла, – зауважив в.о. директора Південно-Західної залізниці Роман Веприцький: «Ми оновлюватимемо його самі і водночас наполягатимемо на тому, щоб прилеглі до Дарниці незалізничні підприємства навели лад у зоні своєї відповідальності. Один із найбільших залізничних вузлів України має стати взірцевим, показати гідний наслідування приклад виробничої культури та сервісу».
Нагадаємо: районний сайт «Дарниця.org» наприкінці 2017 року порушував проблему недобудованого Дарницького залізничного вокзалу.

Після чого надійшла відповідь, що спорудження зупинилося внаслідок відсутності інвесторів.

А можливо, такий рішучий крок із поновлення реконструкції пов’язаний саме із запитом громадської організації?
У будь-якому випадку це безсумнівно гарна новина. А поки що на прилеглих до станції територіях, так і безпосередньо на самій станції – як і раніше розруха та безлад.