«Кожен ярмарок був ефективнішим у 11 разів, і це вимірюється в конкретних надходженнях до казни», – Геннадій Пліс

Після того, як організацією ярмарків почали займатися комунальні підприємства («Поділ-нерухомість», «Міський магазин» та «Київська спадщина»), відрахування від такої діяльності до бюджету значно зросли. Про це у блозі видання «Українська правда. Київ» повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ посилаючись на сайт КМДА.

Так, лише КП «Київська спадщина», від проведених у вересні цього року 11 ярмарків (1864 учасники) отримано 252,5 тисячі гривень, що у 2,3 рази більше, ніж за аналогічний період 2016 року.

«Тоді вказане комунальне підприємство провело 79 ярмарків (7804 учасників, зібрано 112,3 тисячі гривень) силами різних суб᾽єктів господарювання. Тобто один такий захід дозволив відрахувати до бюджету в 16 разів більше коштів!», – підкреслив Геннадій Пліс.

За його даними, такі результати не лише у КП «Київська спадщина». У вересні поточного року у порівнянні з вереснем минулого доходи, отримані столичними організаторами від проведення ярмарків, зросли у чотири рази.

Усього в столиці протягом вересня 2016 року відбулося 99 ярмарків у всіх районах міста. Від цієї діяльності надійшло 1 мільйон 254 тисячі гривень. За аналогічний період цього року відбулося аж 286 ярмарків, що принесло 324,6 тисячі гривень.

«Загалом кожен ярмарок був ефективнішим у 11 разів, і це вимірюється в конкретних надходженнях до казни», – підсумував він.