Київенерго повідомляє про зміни у своїй роботі

З 2 травня у зв’язку з припиненням Угоди між Київською міською державною адміністрацією та ПАТ “КИЇВЕНЕРГО” обслуговування споживачів з питань централізованого опалення та гарячого водопостачання у місті Києві здійснюватиметься в 10 центрах Комунального концерну “Центр комунального сервісу” для клієнтів фізичних осіб.

Юридичні особи можуть отримати консультації з питань теплопостачання та гарячого водопостачання у 5-ти центрах обслуговування за адресами:

  • вул. Волоська, 42,
  • вул. Будівельників, 25,
  • пр. Повітрофлотський, 58,
  • Кловський узвіз, 24.

Контактний центр КК “Центр комунального сервісу” тел. (044)247-40-40 (багатоканальний).

Отримати поадресну інформацію щодо надання житлово-комунальних послуг, причин їх ненадання та термінів відновлення можна на  сайті центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557 або ж зателефонувавши до централізованої диспетчерської служби відповідного району, контактна інформація ТУТ.

Нагадуємо, що 20.06.2017 Київська міська рада прийняла рішення про припинення Угоди щодо реалізації проекту управління та реформування енергетичного комплексу міста Києва від 27.09.2001, укладеною між Київською міською державною адміністрацією та акціонерною енергопостачальною компанією «Київенерго».

Наразі триває процес повернення майна з володіння та користування ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», яке закріплюється на праві господарського відання за КП «Київтеплоенерго» (триває дуже складний процес передачі величезних масивів обладнання в управління міста, укладання угод на газопостачання котелень та переведення працівників ПАТ «Київенерго» до комунального підприємства «Київтеплоенерго»). Паралельно у столиці тривають гідравлічні випробування, у зв’язку з чим у місті у близько 30% житлових будинків відсутнє гаряче водопостачання.