Мешканці Дарницького району незадоволені роботою “Київенерго”

Напевне, ледь не кожен мешканець Дарницького району та Києва загалом, особисто стикався з різними проблемами, пов’язаними  із ПАТ «Київенерго». Зокрема: стосовно нарахувань у платіжках, своєчасності надходжень сплати, якості надання послуг, постійних черг, тощо. Переважна більшість жителів останнім часом вкрай невдоволена рівнем надання вищезгаданим послуг. Як приклад – центр обслуговування клієнтів ПАТ «Київенерго» по вул. Драгоманова 40з.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на Дарниця.org.

Під час не запланованого візиту з’ясувалося, що просто таки «армія» невдоволених жителів намагається потрапити на індивідуальний прийом до фахівця з метою вирішення своєї проблеми.

Однак, зробити це не так просто: записатися на прийом неможливо – внаслідок великої кількості бажаючих (а причина напливу людей – звісно ж виникаючі проблеми, котрі споживачі не можуть вирішити дистанційно), онлайн сервіс для запису в чергу також не доступний, сайт дуже погано функціонує.

Всі присутні люди скаржаться не тільки на якість отримуваних послуг від монополіста – а й безпосередньо на обслуговування у вищезгаданому центрі фахівці постійно хамелять, у грубій формі спілкуючись з відвідувачами. У книзі скарг, кожного робочого дня дарничани лишають відповідні скарги.

Важко повірити, але серед скарг ми знайшли навіть кілька поруч розташованих подяк від вдячних жителів (ймовірно, родичі і друзі працівників центру обслуговування клієнтів ПАТ «Київенерго» по вул. Драгоманова 40з).

Нагадаємо, що у Дарницькій РДА відбулася нарада за участю мера Києва Віталія Кличка, де обговорювалося питання щодо свавілля з боку енергетичного монополіста – ПАТ «Київенерго» по відношенню до громадян.
Навіть столичний очільник тоді зауважив, що завдання КМДА припинити контракт із ПАТ «Київенерго» у випадку, коли останнє буде надавати неякісні послуги киянам.