Технічний департамент Київводоканалу отримав сертифікат ISO 9001

Технічний департамент ПрАТ «АК «Київводоканал» отримав сертифікат відповідності системи управління якістю міжнародному стандарту ISO 9001:2015.

В 2017 році керівництвом Київводоканалу було прийнято рішення про пришвидшення процесу із запровадження сучасної системи менеджменту за ДСТУ ISO 9001-2015.

Для переходу на міжнародні стандарти Київводоканал систематично проводить навчання працівників: як на базі підприємства, так і у спеціалізованих навчальних закладах. Так, працівники Технічного та інших департаментів пройшли спеціальні навчальні курси в Одеській державній академії технічного регулювання та якості.

«Ми провели навчання більше 40 співробітників для того, щоб вони стали експертами, щоб кожний з них міг об’єктивно оцінити свій підрозділ, виявити процеси, які можна оптимізувати. Як результат такої підготовки наших людей один підрозділ  – Технічний департамент – вже отримав ISO 9001. Це все результат системного підходу, в тому числі і до підготовки кадрів», – розповідає Голова правління – генеральний директор ПрАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький.

ISO 9001 – це найпопулярніший в світі стандарт, на базі якого створюється система менеджменту якості на підприємстві, а потім проводиться її сертифікація.

В Україні вимоги стандарту ISO 9001 поширюються з 2001 р., коли Україна увійшла до ISO — Міжнародної організації зі стандартизації. Розповсюдженість стандарт ISO 9001 отримав завдяки мінімалізму та водночас широкому застосуванню: ним можуть керуватися підприємства будь-якої галузі, виду діяльності (виробництво чи сфера послуг), форми власності, розмірів та кількості працівників.

Технічний департамент, як відокремлений структурний підрозділ Київводоканалу був створений в 2002 році. Його основна функція –  виконання капітальних, поточних та аварійних ремонтів різноманітного обладнання та устаткування, яке використовується в процесах водопідготовки та водовідведення. В штаті Техдепартаменту працює більше тисячі чоловік.

Що означає ISO 9001 для Технічного департаменту:

–          попередження «ризиків» та нова система планування;

–          персонал належної кваліфікації і підготовки;

–          впровадження нової процедури внутрішнього аудиту.

Що означає ISO 9001 для киян:

–          максимальне задоволення потреб і запитів;

–          недопущення до споживача невідповідної продукції;

–          доведення до відома співробітників усіх рівнів важливості вимог споживача.

Новицький підкреслив, що Технічний департамент – це тільки початок. На міжнародні стандарти якості будуть переходити й інші структурні підрозділи Київводоканалу.

«Впровадження системи управління якістю послуг не є новою вимогою, однак, вимога щодо сертифікації такої системи видається надзвичайно складним та трудомістким процесом. Колектив Технічного департаменту підтвердив прагнення компанії до вдосконалення і задоволенню потреб клієнтів. Вони є першими на Київводоканалі! Не зупиняємося, рухаємось далі», – зазначив Новицький.

Зараз отримати сертифікат відповідності ISO 9001 зокрема готуються Розрахунковий департамент, Департамент екологічного нагляду, Департамент інформаційного забезпечення та зв’язку, Головна диспетчерська.

vodokanal.kiev.ua

НОВИНИ РАЙОНІВ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

новини Баришівського району

новини Білоцерківського району

новини Богуславського району

новини Бородянського району

нновини Бориспільського району

новини Броварського району

новини Васильківського району

новини Володарського району

новини Вишгородського району

новини Згурівського району

новини Фастівського району

новини Іванківського району

новини Кагарликцького району

новини Красятицького району

новини Макарівського району

новини Миронівського району

новини Обухівського району

новини Переяслав-Хмельницького району

новини Рокитнянського району

новини Києво-Святошинського району

новини Сквирського району

новини Ставищенського району

новини Таращанського району

новини Тетіївського району

новини Яготинського району