Технічний департамент Київводоканалу отримав сертифікат ISO 9001

Технічний департамент ПрАТ «АК «Київводоканал» отримав сертифікат відповідності системи управління якістю міжнародному стандарту ISO 9001:2015.

В 2017 році керівництвом Київводоканалу було прийнято рішення про пришвидшення процесу із запровадження сучасної системи менеджменту за ДСТУ ISO 9001-2015.

Для переходу на міжнародні стандарти Київводоканал систематично проводить навчання працівників: як на базі підприємства, так і у спеціалізованих навчальних закладах. Так, працівники Технічного та інших департаментів пройшли спеціальні навчальні курси в Одеській державній академії технічного регулювання та якості.

«Ми провели навчання більше 40 співробітників для того, щоб вони стали експертами, щоб кожний з них міг об’єктивно оцінити свій підрозділ, виявити процеси, які можна оптимізувати. Як результат такої підготовки наших людей один підрозділ  – Технічний департамент – вже отримав ISO 9001. Це все результат системного підходу, в тому числі і до підготовки кадрів», – розповідає Голова правління – генеральний директор ПрАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький.

ISO 9001 – це найпопулярніший в світі стандарт, на базі якого створюється система менеджменту якості на підприємстві, а потім проводиться її сертифікація.

В Україні вимоги стандарту ISO 9001 поширюються з 2001 р., коли Україна увійшла до ISO — Міжнародної організації зі стандартизації. Розповсюдженість стандарт ISO 9001 отримав завдяки мінімалізму та водночас широкому застосуванню: ним можуть керуватися підприємства будь-якої галузі, виду діяльності (виробництво чи сфера послуг), форми власності, розмірів та кількості працівників.

Технічний департамент, як відокремлений структурний підрозділ Київводоканалу був створений в 2002 році. Його основна функція –  виконання капітальних, поточних та аварійних ремонтів різноманітного обладнання та устаткування, яке використовується в процесах водопідготовки та водовідведення. В штаті Техдепартаменту працює більше тисячі чоловік.

Що означає ISO 9001 для Технічного департаменту:

–          попередження «ризиків» та нова система планування;

–          персонал належної кваліфікації і підготовки;

–          впровадження нової процедури внутрішнього аудиту.

Що означає ISO 9001 для киян:

–          максимальне задоволення потреб і запитів;

–          недопущення до споживача невідповідної продукції;

–          доведення до відома співробітників усіх рівнів важливості вимог споживача.

Новицький підкреслив, що Технічний департамент – це тільки початок. На міжнародні стандарти якості будуть переходити й інші структурні підрозділи Київводоканалу.

«Впровадження системи управління якістю послуг не є новою вимогою, однак, вимога щодо сертифікації такої системи видається надзвичайно складним та трудомістким процесом. Колектив Технічного департаменту підтвердив прагнення компанії до вдосконалення і задоволенню потреб клієнтів. Вони є першими на Київводоканалі! Не зупиняємося, рухаємось далі», – зазначив Новицький.

Зараз отримати сертифікат відповідності ISO 9001 зокрема готуються Розрахунковий департамент, Департамент екологічного нагляду, Департамент інформаційного забезпечення та зв’язку, Головна диспетчерська.

vodokanal.kiev.ua