У 2017 році Контактний центр міста Києва зареєстрував понад 200 звернень

За перший рік роботи онлайн-сервісу «Бюро знахідок» операторами Контактного центру міста Києва 1551 зареєстровано 212 звернень від столичних мешканців про знайдені або загублені речі, із них 160 – про втрачені та 52 – про знайдені речі.

Повідомляє КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на КМДА.

Здебільшого кияни зверталися щодо загублених документів, таких як картка киянина, паспорт, водійські та пенсійні посвідчення тощо. Окрім того, у холодну пору року, частіше надходили дзвінки щодо загублених рукавичок, шарфів і шапок.

Також серед оголошень про втрату реєстрували дрони, велосипеди, коштовності та картини. Найбільш незвичною за минулий рік стала знахідка папуги, про втрату якого повідомила його господарка.

Нагадаємо, що «Контактний центр міста Києва 1551» долучився до проекту «Бюро знахідок» у січні минулого року, підписавши відповідний меморандум про співпрацю з громадською організацією «LuckFind». Відповідно до меморандуму, столичний Контактний центр став комунікаційною платформою, за допомогою якої кияни можуть залишати інформацію про загублені або знайдені речі.

Довідково.

Повідомлення про знайдені або загублені речі приймають цілодобово за телефоном гарячої лінії 15-51 (зі стаціонарного), (044) 205-73-37 (із мобільного) та опрацьовуються за допомогою онлайн-сервісу «Бюро знахідок». При цьому необхідно лише надати стислу інформацію про загублену чи знайдену річ і свої контакти для зворотного зв’язку.