У КМДА презентували інформаційну антитютюнову кампанію

Сьогодні, 27 жовтня, біля будівлі Київської міської державної адміністрації відбулася презентація соціальної інформаційної антитютюнової кампанії за участю керівництва міста, представників громадськості та Держпродспоживслужби.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на КМДА.

Кампанія направлена на боротьбу та попередження куріння серед дітей, а також на підтримку законопроектів №2820 та №4030а, що направлені на вирішення проблеми стимулювання продажу тютюну. Законопроекти передбачають норми, які дозволять знизити поширеність куріння серед дітей та молоді й вберегти їх від тютюнової залежності.

У рамках презентації відбулася виставка антитютюнових рекламних плакатів.

Соціальну рекламу розмістили на вулицях та в метрополітені столиці, щоб проінформувати киян про небезпеку реклами та маркетингу тютюну, оскільки яскраве оформлення вітрин із сигаретами та ароматизовані тютюнові вироби збільшують ризик дитячого куріння.

Обличчями кампанії стали відомі громадські діячі, зірки спорту та музики, серед яких телеведуча Марічка Падалко, соліст гурту «Гайдамаки» Олександр Ярмола, співак, переможець талант-шоу «Голос країни» Роман Сасанчин, чемпіонка України з художньої гімнастики серед юніорів Христина Погранична.

У заході взяли участь заступник голови КМДА Олексій Резніков, в.о. директора КП «Київреклама» Олександр Смирнов, заступник начальника Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві Данило Мавлянов та інші.