У Києві запрацював чат-бот для вирішення житлово-комунальних питань

На сторінці “Центру комунального сервісу” у “Facebook” почав працювати чат-бот — автоматичний помічник для вирішення питань надання комунальних послуг. Він допомагатиме українцям вирішувати питання без необхідності відвідувати службу особисто. Про це повідомляється на сайті комунального концерну.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ.

Новий чат-бот дає змогу дізнатися час роботи того чи іншого департаменту, а також визначити найближчу точку прийому споживачів у всіх районах Києва. Якщо споживач має запитання до спеціаліста «ЦКС», але не має часу на відвідування Центру, також допоможе чат-бот. У розділі «Залишити питання» користувач може викласти суть проблеми, надати контакті дані для зворотного зв’язку, після чого фахівець у короткий термін розгляне звернення та надасть кваліфіковану відповідь.

Надалі сервіс вдосконалюватиметься, і всі питання, що стосуватимуться житлово-комунальних послуг, можна буде вирішити через мобільний гаджет.