Упродовж січня в Києві демонтовано більше тисячі незаконних рекламних засобів

Упродовж січня в столиці демонтовано 1190 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 702 одиниці демонтували їхні власники.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на КМДА.

Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: тимчасова виносна спеціальна конструкція – 191; тумба, що стоїть окремо – 124; щит, що стоїть окремо – 19; банер – 216; вивіска – 325; кронштейн – 119; лайтпостер, що стоїть окремо – 9; конструкції на даху – 22; холдер – 77; електронне табло – 10; щит на фасаді – 4; елементи благоустрою – 1; прапор, прапорець – 56; транспорт – 6; транспарант-перетяжка над вулицею – 11.

«Завдяки новим Правилам розміщення рекламних засобів, конструкції по місту вже впорядковуються. Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами. А ось завдяки Схемі розміщення кількість наземних рекламних конструкцій не може перевищувати 4390, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій. Тобто на мапі Києва може бути лише 4390 умовних крапок, де може розміститись наземний рекламний засіб», – сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Нагадаємо, що упродовж грудня в столиці демонтовано 625 незаконних рекламних засобів, серед яких 258 одиниць – власниками цих РЗ.

Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років.

Відтак, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів, кількість законно встановлених рекламних засобів великого формату зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва.