Упродовж вересня в Києві демонтовано 830 незаконних рекламних конструкцій

Упродовж вересня у столиці демонтовано 830 незаконних рекламних засобів, серед яких 438 одиниць демонтовано власниками цих РЗ.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на сайт КМДА.

Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 63;
  • тумба, що стоїть окремо – 22;
  • щит, що стоїть окремо – 38;
  • банер – 213;
  • вивіска – 161;
  • кронштейн – 67;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 1;
  • конструкції на даху – 11;
  • холдер – 240;
  • електронне табло – 11;
  • транспорт – 2;
  • прапор, прапорець – 1.

«Демонтаж рекламних конструкцій, що встановленні з порушеннями, або тих, у яких закінчився дозвіл, продовжується. Потроху ми крокуємо до реалізації головної мети – гарного міста, вільних від перенасиченої строкатою рекламою вулиць і фасадів будівель. Окрім того, хочу повідомити: продовжується робота над розробкою Схеми розміщення наземної реклами в Києві», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Він також наголосив, що до кінця року документ має бути готовий.

«Завдяки розробці та затвердженню цього документу, ми суттєво спростимо життя бізнесу, оскільки отримувачі згоди і дозволу на розміщення РЗ більше не проходитимуть «кола пекла» – їм не треба самостійно бігати до установ і «вибивати» погодження, оскільки схемою вже завчасно передбачатимуться всі дозволені під монтаж РЗ місця, погоджені з усіма балансоутримувачами – «Укртелеком», «Київпастранс», «Київгаз», «Київміськсвітло», «Київводоканал», «Київзеленбуд», «Київавтодор», «Київдорсервіс», «Київенерго», Департамент містобудування та архітектури, ГУ Нацполіції у місті Києві та інші. Саме тому в робочій групі присутні представники всіх названих установ», – сказав Олексій Резніков.

Нагадаємо, Схема розміщення реклами – це текстові та графічні матеріали, що визначають території міста, на яких зазначено граничну кількість місць для розміщення наземних рекламних засобів, місця їх встановлення, типи РЗ згідно з класифікатором, формат та архетип кожного РЗ, розміщення яких допускається у межах відповідної території.

Схема розробляється в рамках виконання рішення про Правила розміщення рекламних засобів у Києві, які, серед іншого, уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій та їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Зазначимо, що протягом серпня в Києві демонтовано 641 незаконний рекламний засіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *