В Київобленерго відкрили сучасний центр обслуговування споживачів

12 жовтня в центральному офісі ПрАТ «Київобленерго» урочисто відкрили сучасний центр обслуговування споживачів. Реконструкція приміщення проходила на очах персоналу компанії, і сьогодні керівництво, трудовий колектив та всі, хто доклав зусиль до його відкриття, можуть з упевненістю сказати, що Центр повністю готовий до зустрічі з нашими споживачами.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ посилаючись на сайт Київобленерго.

У новому Центрі втілено європейські стандарти обслуговування з питань електропостачання: робота за принципом «єдиного вікна», відсутність окремих кабінетів – «open space», привітний персонал, комфортні умови праці.

Тож, за принципом роботи «єдиного вікна» наші споживачі в одному місці можуть проконсультуватися з усіх питань, а також залишити заявку або звернення до будь-якого зі структурних підрозділів Київобленерго.

Водночас, тут в повній мірі дотримана головна концепція – комфортні умови для клієнтів; просторі приміщення, зручні зали очікування, можливість скористатися послугами Особистого кабінету та на місці одразу ж зареєструватися у ньому, а також сплатити за послуги через термінали. При цьому, споживач має максимальний доступ до інформації, яку можна отримали у фахівця або інформаційних стендах, моніторах.

У рамках урочистих заходів гості мали можливість випробувати на собі сервіс обслуговування.

Після офіційної частини, усі бажаючі мали можливість оглянути капітально відремонтоване приміщення сервісного центру.

До речі, присутні гості відзначили у своїх привітаннях значущість такого Центру обслуговування споживачів, адже це є демонстрацією турботи про кожного споживача, прагнення нашої компанії налагодити взаєморозуміння із кожним своїм клієнтом. Крім того, подібні Центри обслуговування споживачів відкриються і на базі районних підрозділів. Тож крок за кроком, ПрАТ «Київобленерго» реалізовуватиме стратегію налагодження високого рівня обслуговування споживачів на Київщині, турбуючись не лише про забезпечення безаварійного та безперебійного електропостачання мешканців області, а й про комфорт кожного споживача, налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *