В Святошинській РДА пройшло чергове засідання оперативного штабу

29 листопада 2017 року в Святошинській держадміністрації пройшло засідання щотижневого оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в зимово-весняний період 2017-2018 року, яке провів перший заступник голови Сергій Пилипчук. Участь в засіданні взяли: керівники комунальних підприємств району, самостійних структурних підрозділів державної адміністрації, представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на svyat.kievcity.gov.ua.

Розпочали засідання з стану виконання протокольних доручень, усунення недоліків та зауважень. Розглянули найактуальніші питання опалювального сезону 2017/2018 років, серед яких усунення пошкоджень на зовнішніх теплових мережах, подачі теплоносія до об’єктів житлового фонду, виконання робіт із усунення заповітрення стояків.

Окремо проаналізували інформацію ПАТ «Київенерго» про проведення спільних перевірок щодо скарг населення на незадовільне опалення в багатоповерхових будинках. Заслухали представників комунальних служб району стосовно кількості складених актів, з чиєї вини мало місце неякісне надання послуг з централізованого опалення, вжиті заходи з їх усунення.

Дуже гостро постало питання неякісних капітальних ремонтних робіт, що проходять в будинку 59-А по вул. Котельникова про які наголосили жителі. Було дано доручення відповідним службам терміново провести виїзну нараду з цього приводу. Також було піднято питання ремонту доріг в кварталі від вул. Котельникова до вул. Живописної. Взято під контроль звернення жителів вул. Бударіна по неякісному опаленню багатоповерхових будинків, не усунення пошкоджень пожежного гідранта.

Розглянули питання функціонування ліфтового господарства на території району, постійні проблеми з незадовільною роботою ліфтів.

Крім того було розглянуто питання складання протоколів про адміністративне правопорушення за несвоєчасне закриття контрольних карток з порушення благоустрою та за несвоєчасне прибирання балансоутримувачами закріплених територій.

Наприкінці засідання було розглянуто питання контролю за виконанням звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи “Контактний центр міста Києва” Київської міської державної адміністрації (15-51) та аналіз якості виконання.

За наслідками розглянутих питань присутні керівники отримали відповідні доручення, встановлено термін їх виконання.