З початку року до КМДА звернулося майже 150 тисяч громадян

З початку поточного року до столичної держадміністрації звернулось майже 150 тис. громадян, які порушили 36 тисяч питань. Про це йдеться у звіті про підсумки роботи із розгляду звернень громадян в апараті Київської міської державної адміністрації за період з 01.01.2017 до 30.09.2017

За 9 місяців цього року в КМДА зареєстровано 24,5 тис. звернень громадян, з них: письмових – 14,4 тис., усних – 10,1 тис. Порівняно з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилась на 1,5 тис., або на 6,1%.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ посилаючись на сайт КМДА.

Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Шевченківського (11,7%) та Дніпровського (11,6%) районів, найменше – від мешканців Печерського (7,2%) та Солом’янського (3,1%).

Серед основних питань, що порушують громадяни, чільне місце від загальної кількості займають питання комунального господарства – 39,6%; питання соціального захисту – 15,2%; питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 6,1%; питання транспорту і зв’язку – 5,6%; питання житлової політики – 5,2%; питання охорони здоров’я – 5,2%.

За звітний період до столичної держадміністрації також надійшло понад 3 тис. колективних звернень, частка яких складає 13,5% від загальної кількості. Порівняно з аналогічним періодом минулого року загальна кількість колективних звернень зменшилась на 167 звернень, або на 4,8%.

Значну кількість колективних звернень складають питання оплати квартир та комунальних послуг, благоустрою, поточного ремонту будинків, незадовільного опалення, встановлення лічильників, ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій, незгоди із запланованим будівництвом, діяльності ЖБК та ОСББ, роботи ЖЕКів, робота ліфтів, водопостачання, обстеження санітарно-технічного стану квартир, будинків, демонтажу МАФів, ремонту дахів, роботи дитячих закладів і закладів освіти тощо.

Окрім цього, за звітний період збільшилася кількість звернень, надісланих на електронну пошту управління з питань звернень громадян КМДА. Так, за період з 01.01.2017 до 30.09.2017 на електронну адресу zvernen@kma.gov.ua надійшло 4,5 тис. звернень громадян. Порівняно з минулим роком загальна кількість звернень збільшилась на 2,1 тис., або на 87,5%.

Тенденція зі збільшення кількості звернень через електронну пошту, Контактний центр 1551 та інші онлайн-сервіси свідчить про те, що впровадження сучасних технологій допомагає більш ефективно та швидко розв᾽язувати проблеми киян. Київ постійно запроваджує новітні технології задля оперативнішого вирішення важливих питань життєдіяльності міста та посилення комунікації між держадміністрацією і столичними мешканцями.

Передусім громадяни зверталися із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (91,41%), скаргами (8,56%), проте із пропозиціями і зауваженнями – лише 0,03%.

Також за вказаний період до управління з питань звернень громадян надійшло 165 листів з подяками керівництву Київської міської державної адміністрації. Громадяни висловлювали вдячність за вирішення питань комунального господарства, охорони здоров’я, соціального забезпечення, надання безкоштовної юридичної допомоги, ветеринарії, працевлаштування, оформлення документації та ін.