За 2 роки майже 3 мільйони киян отримали консультації з питань ЖКГ

За два роки в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» прийняли майже 3 мільйони споживачів, яким надали консультації з питань ЖКГ. До кінця поточного року в столиці запрацює ще два центри комунального сервісу районного значення – у Деснянському та Солом’янському районах. Про це під час щотижневого прес-брифінгу в Київській міській державній адміністрації повідомила генеральний директор КК «Центр комунального сервісу» Катерина Саркісова.

Повідомляє сайт КИЇВСЬКЕ ЖИТТЯ з посиланням на сайт КМДА.

«Мережа центрів комунального сервісу працює як єдина абонслужба, куди кияни можуть звернутися за детальними консультаціями та звірками нарахувань за послуги, що надаються комунальними керуючими компаніями та послуги, що надає «Київводоканал». Загалом у Києві діє 8 районних сервісних центрів та 1 міський Центр. Вони оснащені електронною чергою, комфортними умовами очікування, дитячим куточком та вільним доступом до Wi-Fi. У восьми центрах працюють веб-камери, що дають можливість в режимі онлайн відслідкувати наявність чи відсутність черг. Необхідну довідку та консультацію можна отримати за лічені хвилини. Також для більшої зручності киян у пішій доступності діє 72 точки прийому в приміщеннях ЖЕД», – сказала Катерина Саркісова.

У «Центрі комунального сервісу» кияни можуть отримати відповіді з таких питань:

  • нарахування за послуги холодного водопостачання та водовідведення;
  • видача відповідних довідок;
  • нарахування за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій;
  • щодо призначення пільг та субсидій;
  • укладання договорів із утримання будинків, споруд і прибудинкових територій;
  • укладання договорів із водопостачання та водовідведення;
  • тарифи на послуги заборгованості;
  • укладання договорів із розстрочки заборгованості.

За словами Катерини Саркісової, команда ЦКС наразі активно налагоджує взаємодію з органами правлінь інвестиційних будинків, ОСББ, ЖБК тощо, аби мешканці й цих багатоповерхових будинків змогли отримувати консультації в Центрі. Вона також зауважила, що деякі пільгові категорії, зокрема, учасники бойових дій, у «Центрі комунального сервісу» мають можливість укласти договір на обслуговування як з «Київенерго», так і з «Київводоканалом».

«Дуже важливо, що Центр активно впроваджує дистанційну форму обслуговування. Частину консультацій можна отримати електронною поштою або за телефоном: (044) 247-40-40. Ми оновили сайт Центру, а також розширили перелік електронних сервісів, які сьогодні доступні людям», – підкреслила генеральний директор КК «Центр комунального сервісу».

Більш детальну інформацію про діяльність центру, адреси найближчих точок прийому, довідку про стандарти надання житлово-комунальних послуг можна знайти на сайті: https://cks.com.ua.